جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

انتشار ویدیویی از جسد یک موجود فضایی در سیبری

اخیرا ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که در ان ادعا می شود جسدی از یک موجود فضایی در سیبری روسیه کشف شده است.

ادم فضایی

ادامه مطلب ...

کودک پنج ساله با یک و نیم متر قد

رسانه های رسمی انگلستان اعلام کردند که یک پسر پنج ساله با داشتن قدی به طول یک و نیم متر غول پیکرترین پسر در این کشور است.
 

کودک پنج ساله با یک و نیم متر قد

ادامه مطلب ...

طراح برند بیژن درگذشت

بیژن پاکزاد طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس های مردانه و عطر، روز پنج شنبه دچار سکته مغزی شد و عصر روز گذشته در بیمارستانی در لس آنجلس درگذشت.


 

در صفحه ویکی پدیای پاکزاد آمده است: «بیژن پاکزاد (زادهٔ 15 فروردین 1323 در تهران) یک طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس های مردانه و عطر است. او معمولاً به نام بیژن شناخته می شود. بیژن در سال 1352 به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در سال 1976 میلادی فروشگاه ویژه خود را در رودئودرایو واقع در بورلی هیلز افتتاح کرد».


طراح برند بیژن درگذشت

ادامه مطلب ...

مردان عجیب و زنان شگفت انگیز

نابینایی که می بیند

مردان عجیب و زنان شگفت انگیز

بن آندر وود، پسری است که در سه سالگی بینایی خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد، اما از همان کودکی یاد گرفت که چگونه بدون داشتن چشم هم می توان دید.
این پسر که اهل کالیفرنیاست، توانست با همسالان خود به مدرسه برود، بسکتبال بازی کرده و دوچرخه سواری کند. او توانست با تقویت حواس دیگر خود، از آنها برای دیدن اطرافش استفاده کند، مانند کاری که خفاش ها و دلفین ها برای دیدن انجام می دهند و در پزشکی اکو لوکیشن نامیده می شود. او با این کار، حتی پزشکان را هم متعجب کرد. او حتی قادر است تفاوت یک اتومبیل پارک شده با یک کامیون را بفهمد. بن یکی از برندگان برنامه بریتیش گات تلنت در سری اول است.

ادامه مطلب ...

نتیجه حسادت به گربه (داستان طنز!)

مردی از این که زنش به گربه خانه بیشتر از او توجه می کرد ناراحت بود، یک روز گربه را برد و چند تا خیابان آن طرف تر ول کرد.


نتیجه حسادت به گربه (داستان طنز!)


ولی تا به خانه رسید، دید گربه زود تر از اون برگشته خونه، این کار چندین دفعه تکرار شد و مرد حسابی کلافه شده بود. بالاخره یک روز گربه را با ماشین گرداند، از چندین پل و رودخانه پارک و غیره گذشت و بالاخره گربه را در منطقه ای پرت و دور افتاده ول کرد. آن شب مرد به خانه برنگشت... آخر شب زنگ زد و به زنش گفت: اون گربه کره خر خونه هست؟
زنش گفت: آره.
مرد گفت: گوشی رو بده بهش، من گم شدم!

10 شهر از تمیزترین شهرهای دنیا

رده بندی زیر 10 شهر از تمیزترین شهرهای جهان را نشان می دهد که این رتبه بندی از سوی مجمع کشورهای عضو اکو و بر اساس ذخایر آب آشامیدنی، چگونگی دفع زباله مواد زائد، فاضلاب شهری، آلودگی هوا و تراکم ترافیک بدست آمده است.


به ادامه مطلب بروید....




ادامه مطلب ...

گربه ای که 50مورد مرگ را پیش بینی کرده است !

اسکار نام گربه عجیب و مرموز و برای برخی ترسناکی است که به تازگی سوژه کتاب داستان پزشک یک بیمارستان خصوصی شده است.



  این گربه با ظاهر کاملا طبیعی خود از قدرتی غیرطبیعی برخوردار است می تواند زمانی که مرگ کسی فرا رسیده باشد آن را پیش بینی کند. اسکار که اکنون در مرکز پرستاری و بازتوانی در پروویدنس ساکن است سوژه کتابی با عنوان «استعدادی غیر عادی به گربه ای عادی» شده که توسط پزشکی به نام دیوید دوسا از دانشگاه براون در حال نگاشته شدن است.

دوسا می گوید اسکار طی پنج سال گذشته در حدود 50 مرگ را با دقتی بالا پیش بینی کرده است. این جاندار غیر اجتماعی پیش بینی خود را با چمباتمه زدن در نزدیک بیمارانی که فکر می کند زمان مرگ آنها رسیده اعلام می کند و در صورتی که او را خارج از اتاق فردی در حال مرگ نگاه دارند با پنجه های خود در اتاق را خراش می دهد. دوسا معتقد است توانایی اسکار در ردیابی نشانه های رایحه دار بیوشیمیایی است که در هنگام مرگ سلولها ایجاد می شود.

گربه عجیب دیگری که تصویر آن در سال 2007 به ثبت رسیده است، گربه ای سه ساله است که پس از تولد دو بال بر روی بدنش رشد کرده است. این گربه که ساکن ایالت شانکسی چین است از بالهایی به طول تقریبا 10 سانتیمتر برخوردار است.

۷ تا از حیرت ‌انگیزترین وقایع طبیعی در جهان !

رویدادهای طبیعی همواره در اطراف ما رخ می‌دهند و تکرار این رویدادها سبب می‌شود از دیدن آنها چندان حیرت نکنیم و گاه بی‌تفاوت از کنار آنها بگذریم، چند مورد از این وقایع طبیعی اما نادر را بخوانید.....


به ادامه مطلب بروید

واقعا جالبه

ادامه مطلب ...