جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

نقشه فرار را یک گاو رهبری می کرد

کشاورز ایرلندی که از فرار و خروج های هر شبه گله گاو خود از طویله به ستوه آمده بود، تصمیم گرفت با نصب دوربین مدار بسته علت اصلی ماجرا را کشف کند.
 

به گزارش new sky آقای Tom Grant از فرارهای شبانه گله گاو خود از طویله، خسته شده و از چون مطمئن بود هر شب در طویله را به روی گله قفل می کند، به بچه های شیطان همسایه ها شک کرده و تصور می کرد آنها شب هنگام، وارد حیاط او شده و گاوها را از طویله فراری می دهند.

ادامه مطلب ...

منشاء نام خیابان جردن تهران

آشنایی با ساموئل مارتین جردن، مدیر آمریکایی دبیرستان البرز


خاطرات و کلمات دکتر جردن و دلیل نامگذاری خیابان جردن تهران

ادامه مطلب ...

۱۶ گلدان خلاقانه

گلدان



گلدان هایی زیبا و متفاوت برای کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند.

ادامه مطلب ...

ده تا از عجیب ترین اتفاقات در زیر آب !



فقط میتونم بگم همشون باور نکردنین


امیدوارم خوشتون بیاد دوستان


ادامه مطلب ...

آرامترین پلیس های تعقیب کننده مجرم

تصاویر مربوط به صحنه ای است که در آن تیم راینس پس خوردن مشروبات الکی به شکل زننده ای با یک چرثقیل کوچک در فورت ورث، تگزاس، اقدام حرکات زشت و  ناپسند میکند این در حالی است که ۵ ماشین پلیس به شکل خیلی آرام و کند در تعقیبش هستند فیلم این تعقیب و گریز که از آن بعنوان یواش ترین تعقیب پلیس یاد میشود باعث خنده بسیاری در یوتیپ و شبکه های اجتماعی شده است





ادامه مطلب ...

13 مکان شگفت انگیزی که توسط گوگل ارث کشف شد!

گوگل ارث امکانی است برای یافتن نقاطی که نمی شناسید. در واقع سیستم گوگل ارث مانند یک جی پی اس می تواند نقاطی را که مد نظر شماست، نشان دهد. مکان های شگفت انگیز بر روی زمین توسط کاربران گوگل ارث کشف شده است.

ادامه مطلب ...

فالینگ من : غم انگیزترین عکس حادثه ی ۱۱ سپتامبر !

http://www.pic.iran-forum.ir/images/iz8lccq5xqxz8inj2hbs.jpg


هنوز بعد 10 سال عکس های تازه از فروریختن برج‌های تجارت جهانی کشف می‌شود. اما غم‌انگیزترین عکس همان است که نه هواپیمایی درش پیداست، نه دود و انفجاری. عکس ریچارد دراو که مشهور شد به The falling man.

عکس نشانمان می‌دهد در زمینه‌ای با خطوط عمودی موازی یک نفر دارد می افتد. این عکس مردی رو نشون میده که از برج شمالی در مرکز تجارت جهانی‌ ساعت 9:41:15 صبح در حین حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک خودش رو به پایین پرت می‌کنه.

با اینکه تلاشهایی برای تشخیص هویت او انجام شده هویت او تا کنون ناشناخته باقی‌ مانده.

حدس می‌زنند خودش با اختیار، خودش را پرت کرده بیرون. ( حالا اگر اختیار اینجا معنایی هم داشته باشد ) چطور به این نتیجه سریع رسیده؟ چه دیده یا حس کرده که ترجیح داده به جای مواجهه در انتهای دردناک ارتفاع برج با مرگ مواجه شود؟ از چه ترسیده؟ از آوار؟ آهن؟ آتش؟ یا شاید که فرصت انتخابش کمتر از آن بوده که به نتیجه فکر کند. شاید واکنشی بوده ناخودآگاه برای نجات. واکنش بشر بدوی در فرار از محیط بسته خطرناک: ” بپر بیرون!” بشر بدوی البته که هیچ وقت مجبور نبوده از برج تجارت جهانی بپرد و گرنه در این آموزه کهن تجدید نظر می‌کرد. در هر دو صورت انتظار داشته نتیجه پایان راه در مقایسه با ماندن بهتر باشد.

ما کیستیم که قضاوت کنیم؟ ما نه میان آن انفجار ایستاده بودیم نه همراه فالینگ من نقش زمین شدیم. ما هرگز علت تصمیمش را نخواهیم فهمید . هرگز جای او نخواهیم بود و حق نداریم بابت به استقبال مرگ رفتن ملامتش کنیم. ما ماییم اما او کیست که قبل نامش The می‌گذارند.

منبع
www.7zero-fa.blogspot.com


جایزه اسکار

http://avinyfilm.ir/attachment/708884.jpg

جایزه اسکار نام یکی از معتبرترین جایزه های سینمایی جهان است که که هرساله در ایالات متحده به 25 بخش برتر هر فیلم اهدا میشود تا حمایتی باشد از صنعت و هنر سینمایی...


این مطلب به میمنت و مناسبت فرستادن فیلم " جدایی نادر از سیمین " از ایران به این مسابقه نگاشته شده.امیدوارم مورد پسند باشه.


ادامه مطلب ...