جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

انتشار ویدیویی از جسد یک موجود فضایی در سیبری

اخیرا ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که در ان ادعا می شود جسدی از یک موجود فضایی در سیبری روسیه کشف شده است.

ادم فضایی

به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، در این ویدئو تصویری از موجودی نشان داده می شود که شبیه ادمهای فضایی داخل فیلمهاست.کسانی که این فیلم را در اینترنت منتشر کرده اند مدعی هستند این فیلم نزدیک شهر ایرکوتسک حوالی دریاچه بایکال و در هفته های اخیر گرفته شده است.
در این تصویر به نظر می رسد یکی از پاهای این ادم فضایی قطع شده است.
انتشار این فیلم فرضیاتی را درباره احتمال سقوط سفینه موجودات فضایی در این منطقه از روسیه مطرح کرده است.



انتشار این ویدئو پس از ان بود که عده ای از روستائیان نورهای نارنجی روشنی را ماه گذشته در اسمان مشاهده کردند.
حتی یکی از شاهدان ان را با دوربین موبایل خود ضبط کرده است. یکی از تلویزیونهای ملی روسیه نیز این خبر را منتشر کرده است.
تاکنون بیش از یک میلیون نفر فیلم جسد ادم فضایی را در اینترنت مشاهده کرده اند.

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 23:14

این فضاییها چه بیی ریییختنن

aa دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 18:06

فیلم جسد موجود فضایی در سیبری جعلی است
سایت «اسکپتیک نیوز» که به میزان اعتبار داشتن اخبار منتشر شده در وب و صحت و سقم آن می پردازد با خنده دار دانستن این فیلم، انگیزه سایر رسانه ها برای انتشار اخبار اینچنینی را صرفا علاقه انتشار دهندگان آن به موجودات فضایی و یوفوها و یا به انگیزه جذب مخاطب دانسته است.
فرزاد مرادی، دادنا: اخیرا فیلمی کوتاه (حدود یک و نیم دقیقه) در سایت های اینترنتی مانند یوتیوب به نمایش درآمده و با استقبال کاربران اینترنت روبرو شده است و برخی از خبرگزاری ها و رسانه های داخلی نیز با شتاب زدگی خبر «تصاویر جسد بیگانه فضایی در سیبری» و «شگفت زده شدن کاربران شبکه» را منتشر کرده اند.

به گزارش دادنا، دیروز در سرویس "فناوری های نوین" خبرگزاری مهر نیز این خبر منتشر شد و سایر سایت های اینترنتی نیز به شیوه «کپی کن/منتشر کن» دقیقا همان مضامین خبری را منتشر کردند.


آدم فضاییِ حاصل پرکردن پوست مرغ با خمیر و رنگ آمیزی آن!


در عکس ها و فیلم منتشر شده، جسد موجودی شبیه کارکتر موجودات فضایی در فیلم های هالیوودی با داشتن چشمانی بزرگ و بدن برهنه در میان گودالی پر از برف و با قدی حدود یک متر نشان داده می شود که یک پایش نیز قطع شده است. همچنین برای واقعی به نظر رسیدن این تصاویر، گزارشی درباره مشاهده شدن سفینه های فضایی در ماه مارس در منطقه نیز ضمیمه تصاویر و اخبار شده که همگی آنها نیز اخباری نادرست و جعلی اند.

گفتنی است در هیچ یک از سایت های خبری بزرگ دنیا مانند بی.بی.سی، سی.ان.ان، خبرگزاری فرانسه، رویترز، آسوشیتدپرس و حتی خبرگزاری های روسیه (که این فیلم در خاک آنها تهیه شده بود) مانند اینترفاکس، ایتارتاس و سایر رسانه های فعال در اینترنت خبری از کشف جسد موجود فضایی در سیبری نبود و تنها برخی از سایت های ناشناس و وبلاگ ها با شوق و ذوق فراوان این خبر را منتشر کرده بودند.


ادعا شد که در جریان سقوط از سفینه، آدم فضایی یک پایش را از دست داده!

سایت «اسکپتیک نیوز» که به میزان اعتبار داشتن اخبار منتشر شده در وب و صحت و سقم آن می پردازد با خنده دار دانستن این فیلم، انگیزه سایر رسانه ها برای انتشار اخبار اینچنینی را صرفا علاقه انتشار دهندگان آن به موجودات فضایی و یوفوها و یا به انگیزه جذب مخاطب دانسته است.

سایت خبری روسی زبان «7d.org.ua» که به اخبار داخلی روسیه می پردازد مصاحبه ای با رئیس پلیس منطقه ای که ادعا می شود این جسد موجود فضایی در آن پیدا شده منتشر کرده و نوشته است که فردی که این فیلم را تهیه کرده با هجوم پلیس به منزل وی بازداشت شده و وی اقرار کرده که با استفاده از پوست مرغ و نان و خمیر نان این عروسک را درست کرده است. پلیس در ابتدا به گمان این که این عروسک با استفاده از جسد یک نوزاد ساخته شده باشد شروع به جستجو و دستگیری فرد انتشار دهنده ویدیو کرد و وی که با هجوم پلیس به خانه اش وحشت زده شده بود شیئی را که درست کرده بود تحویل پلیس داد و اذهان کرد که پوست مرغ را پس از پر کردن با نان و خمیر به شکل موجودات فضایی در آورده و برای طبیعی تر به نظر رسیدن، آن را رنگ آمیزی کرده است.


تصویری که پلیس از جسد جعلی آدم فضایی و جاعلان آن منتشر کرد

اداره پلیس اعلام کرد که پس از مشخص شدن ابعاد موضوع و وجود نداشتن جسد نوزاد، فرد جاعل را آزاد کرده است زیرا عروسک فضایی ساختن و انتشار آن در اینترنت در روسیه جرم به حساب نمی آید و درستی و نادرستی این موضوعات را خود مخاطبان اینترنت باید درک کنند و اصولا هر چیزی را بدون تحقیق باور نکنند.

پلیس محلی همچنین اعلام کرد که این فیلم جعلی در منطقه «کامنسک» در جمهوری «بیوری یاشا» در شمال دریاچه بایکال روسیه تهیه شده است.

این ویدئو از زمان انتشار در تاریخ 14 آوریل تا کنون که یک هفته از زمان انتشار آن می گذرد، میلیونها بازدید کننده داشته است.

یکی از رسالتهای رسانه های خبری دقت در انعکاس اخبار و عدم پوشش رسانه ای اخبار جعلی و بدون منبع معتبر است و انتظار منطقی از رسانه های داخلی می رود که حساسیت و دقت بیشتری در انعکاس این اخبار به خرج دهند.
برچسب ها: جسد ، آدم فضایی ، سیبری ، جعل
Bookmark and Share

فضایی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 00:57

من خودم ادم فضای هستم.همش راسته.ذهن شما تحمل این مسایل را ندارد.به همین خاطر به قول خودتان صورت مساله پاک بشه.بهتره.

negar یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:33

این یک دروغ است واین عکس برای این موضوع نیست و عکس یک انسان نخستین است که در یخها بجا مانده است.

شقایق جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 15:44 http://asemanekaghazi2.blogfa.com

چه خوشگله !!!!!

محمد سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 00:06

اصلا یه سؤال: چرا آدم فضایی ها با اینکه اینقد پیشرفته و متمدّن هستند، هممیشه لُخت مادرزادن؟ واقعا چرا؟ اصلا چرا لباسها و کلاه های ایمنی و بیسیم و میکروفون و غیره و غیره ندارن؟ هان؟ اگه قرار باشه سقوط کرده باشند پس سفینشون کجاست؟ مگه نباید تو سفینش بمیره و بسوزه؟

اینا یه سوال بود؟
جواب: نمیدونم
------------------------
به دل نگیر همه این سوالاتتون جای بسی تامل داره.آفرین

مسعود جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 04:25

این که این جسد یه موجوده فضایی رو نمیدونم ولی مطمئنم وجود دارن

بوبا پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 20:50

چیه خوب من هم ادم فضاییم ما بودیم 40سال پیش تو کوهای تهران فرود امدیم چه جت های سیریشی هم داشتیید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد