جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

طراح برند بیژن درگذشت

بیژن پاکزاد طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس های مردانه و عطر، روز پنج شنبه دچار سکته مغزی شد و عصر روز گذشته در بیمارستانی در لس آنجلس درگذشت.


 

در صفحه ویکی پدیای پاکزاد آمده است: «بیژن پاکزاد (زادهٔ 15 فروردین 1323 در تهران) یک طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس های مردانه و عطر است. او معمولاً به نام بیژن شناخته می شود. بیژن در سال 1352 به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در سال 1976 میلادی فروشگاه ویژه خود را در رودئودرایو واقع در بورلی هیلز افتتاح کرد».


طراح برند بیژن درگذشت

وی طراح لباس شخصیت های سرشناسی هم چون باراک اوباما، بوش پسر، پوتین، ریگان، شهرام ناظری و... بوده است.

پاکزاد چند سال پیش در مورد میزان گردش مالی برند بیژن گفته بود:

«در عرض سی سال حدود چهار میلیارد دلار به اسم بیژن فروختم، چهار میلیارد دلار خیلی پول است در مقایسه با آن موقع که من هفتاد هشتاد هزار تومان پول داشتم. سالهای سال وقتی برای تحصیل وارد اروپا شدم، در آلمان فقط دویست مارک داشتم».

طراح برند بیژن درگذشت

پاکزاد درباره دلیل موفقیت خود گفته بود:

«فکر می کنم علت موفقیت من ایرانی بودنم است، منظورم این است که به خاطر ایرانی بودنم، یک چیزهایی از بچگی توی خون من بود که می خواستم نعره بکشم مثل شیر، شیری که شما کرده باشیدش توی قفس و نعره بکشد، این شیر می تواند متأسفانه توی باغ وحش باشد ولی در هر صورت شیر است و می غرد».

طراح برند بیژن درگذشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد