جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

جملات زیبا برای دوست

دوستان دو گونه اند :

یکی آنان که همیشه شما را می خندانند و از ایشان خیری نخواهید دید.

دیگر آنان که عیب شما را می گویند و شما را به اندیشه وا می دارند؛ قدر ایشان را بدانید.

ابوالعلاء مُعری


جملات زیبا گیله مرد

مژه مصنوعی های عجیب

شاید تصور ما از مژه مصنوعی، مژه هایی پرپشت و بلند باشد که حین آرایش روی پلک چسبانده می شود، اما شرکت های تولید لوازم آرایش و زیبایی، تعریفی فراتر از این هم دارند! به این مدل ها توجه کنید:

ادامه مطلب ...

وقتی که آهو پرواز کند؟!

شهر میسولا در آمریکا، در قطعی های برق عجیب و غریب به سبب حوادث طبیعی معروف است. 
 

وقتی که آهو پرواز کند؟!


بسیار پیش آمده که عقاب ها به سیم های برق برخورد کرده و به خاطر بال های بلندشان، دچار برق گرفتگی شده اند. البته اقداماتی هم برای کاهش این حوادث صورت گرفته است. اما این بار با یک «آهوی پرنده» رو به رو هستیم!

داستان از یک خاموشی معمولی شروع شد. اما وقتی معلوم شد که یک آهو باعث و بانی این خاموشی بوده، قضیه حالت غیر طبیعی به خود گرفت. در نهایت این که، قرعه به نام یکی از کارمندان شرکت برق رسانی محلی افتاد؛ که لاشه ی آهو را از سیم ها بردارد تا جریان برق مجددا برقرار شود.

برای آن آهو متاسفیم اما به خودی خود داستان جالبی است. جای تحقیق دارد که چه عاملی باعث رسیدن آهو به این ارتفاع و آویزان شدنش از سیم های برق شده است. نظر شما چیست؟

پرنده ای به نام اسکل

در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری می‌کند، محل نگهداری آنها را فراموش کرده و بخاطر همین با مشکل مواجه می‌شود


ادامه مطلب ...

معرفی سایت جالب

تاریخ تولد خودتون رو به میلادی وارد کنید و ببینید اگر توی سایر سیاره های منظومه ی شمسی بودید الان چند سالتون بود!! شاید انوقت آرزو میکردید که ای کاش توی مریخ به دنیا اومده بودید


 کلیک کنید

حرکت عجیب زن ۳۲ ساله و حمله خرس‌های قطبی

زنی 32 ساله که درون قفس خرس های قطبی واقع در باغ وحش برلین پریده بود، مورد حمله خرسها قرار گرفت. او در زمان غذا دادن به خرس ها از میله های محل نگهداری خرسهای قطبی رد شد.

با وجود تلاش های 6 تن از مسئولین باغ وحش برای پرت کردن حواس 4 خرسی که در آن مکان نگه داری می شدند، خرس ها بارها دست و پای آن زن را گاز گرفتند.

بالاخره پس از تلاش فراوان مسئولین موفق شدند خرسها را دور نگه دارند و آن زن را بیرون بکشند. هنوز مشخص نشده که چرا این زن چنین کار عجیبی انجام داده است ولی به گفته شاهدان عینی او در ابتدای پرش در آب و شنا به سوی خرسها خوشحال بوده است.


حرکت عجیب زن ۳۲ ساله و حمله خرس‌های قطبی + عکس


عکس گاز گرفتن زن کمی دلخراشه.در ادامه مطلب گذاشتم

آخه بعضی عزیزان دلشو ندارن

ادامه مطلب ...

ابداعات جالب ژاپنی ها!

تبلیغات جالب یه مجله ژاپنی
میشه گفت این وسیله یه میکروفونه با این تفاوت که وقتی رو دهنتون بزارید و توش آواز بخونید دیگه صداتونو کسی نمیشنوه و شاکی نمیشه!

ادامه مطلب ...

آیا می‌دانید که خوردن همزمان منتوس و نوشابه مرگبار است؟

 آیا می‌دانید که خوردن همزمان منتوس و نوشابه مرگبار است؟

 در برزیل دو کودک بر اثر خوردن شکلات نعنایی منتوس به همراه کوکاکولا جان باختند


http://www.pic.iran-forum.ir/images/2crcdi8xtbaryh2h7nnn.jpg


ادامه مطلب ...