جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

حساب کتاب با خدا

http://www.jangotanz.ir/wp-content/uploads/1340158.jpg


خدا اهل عدد و رقم نیست. خدا هم  از عدد بدش میاد. اگه حرف عدد میزنه واسه فهم بنده ست! که اگه صدتا بخونی سیصد تا بهت میدم...

یعنی اگه صدتا بشه نود و نه تا، خدا میگه قبول نیست! جر زدی منم جر میزنم؟
خدا هم از عدد و رقم بدش میاد... شرط میبندم!
بهم میگه تسبیح یعنی ذکر یعنی دعا یعنی ثنا یعنی سلام...
بهش میگم تسبیح یعنی... یعنی توی دلت و بدون شماره انداز تا موقعی که از نفس بیفتی نمیتونی بگی خدا پاکی ... خدا بزرگی ... خدا سلام... خدا دوستت دارم... خدا حواست هست... خدا حواسم هست... خدا ببخش... خدا شکرت... خدا سلام به همه ی خوبهات... خدا رهام نکن.. خدا نگام کن... خدا تو معبودی... خدا من عبدم... خدا تو ربی... خدا آهای ... خدا آهااااای ... خدا خدا خدا خدا....
باید برای اونی که بدون کنتور و بدون شماره و بدون حساب کتاب بهت داده شماره بندازی و بگی این قدر گفتم حالا اینقدر ای ول؟!!!!!
از تسبیح بدم میاد... از تسبیح توی دست آدمهای توی خیابون و کوچه و بازار و کوی و برزن بدم میاد... و گرنه عاشق تسبیح سجاده م... عاشق دونه های درشت و براقش... عاشق دونه هایی که توی دستای مامانم جا میشه و قل میخورد... عاشق تسبیح توی کیفم که من رو میبره به چهار سال پیش روبروی یه گنبد سبز و فیروزه ای... عاشق تسبیح توی خلوتم و جلوی خدا... درست روبروش!
ولی وقتی باز هم میخوام دعا کنم و دستام را ببرم بالا، تسبیح را میندازم...
خالی خالی دستام رو میبرم بالا که نکنه یهو این امر بهش مشتبه بشه که : "ببین این عالمه و به تعداد این دونه ها صدات کردم زود باش جواب بده... زود باش! ببین خیلی شد، نامردی نکن!!!!!"
بدون تسبیح میگم: من که از عدد بدم میاد... یادم نیست اصلا چقدر چی گفتم یا چقدر دیگه باید بگم. نمیدونم چقدر بدهکارم و چقدر طلبکارم! هرموقع و هرچی دوست داری بده... اصلا درد بده، مرگ بده... فقط خیطم نکن!
بدون تسبیح میگم!
از آدمایی که تسبیح دست میگیرند بدم میاد. از آدمایی که دارند داد میزنند ما داریم صداش میکنیم و دل همه تون آب! از آدمایی که براش شماره میندازند و حواسشون به تعداد گفتنشونه!
از عدد بدم میاد... اون هم از عدد بدش میاد ولی با عدد میگیره و بی عدد میده و من هنوز منتظرم...


منبع : http://www.2del.com

نظرات 7 + ارسال نظر
ملیحه سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 19:56

این متنو خیلی دوست داشتم. خیلی حسش نزدیک به من بود.مرسی.

مرسی از نظرتون

eli... سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 23:52 http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

منم از تسبیح تو دست آدما بدم میاد

تسبیح پاکه و حرمت داره و قداست داره... ولی تو دست بعضیا حکم یه بازیچه داره....

متن خیلی با احساسی بود . مرسی

مرسی

mahsa چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:29 http://a110.blogsky.com

mahsa چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:30 http://a110.blogsky.com

سلام من آپم بهم سربزن

چششم

سارا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:30

دلنشین بوود

مهرداد چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 12:41 http://manam-minevisam.blogsky.com

آقا دیشب بلاخره پپسی رفت روی کره ی ماه؟؟
اینجا که هوا ابری بود نمیشد دید.


ولی میگن دروغ بود. چون فقط ایرانیا این موضوع رو مطرح کردن.
اگه هم بود حداقل تو سایت پپسی باید یه خبری میزاشتن دیگه

نه آقا خبری نبووود
ولی تو سایتا میخوندم همه شروع کرده بودن گفته بودن که این خبر کذب رو نباید باور میکردیم
ولی هیچکدومشون حاضر نشده بودن قبل از روز موعود خبر رو تکذیب کنن و بگن دروغه
همه بعدش که مشخص شد گفتن از اول نباید باور میکردیم

فرزاد چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:48

برایت چه بخواهم ز خدا ؟بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد ؛ عشق مهتاج نگاهت باشد؛خلق لبریز دعایت باشد؛ ودلت تا به ابد وصل خدایی باشد که همین نزدیکیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد