جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

چاق ترین کودک جهان

جسیکا گاد (Jessica Guade) دختر بچه هفت ساله ایست که با 222 کیلوگرم وزن چاق ترین کودک جهان به شمار می رود. این دختر روزانه 1000 کالری از 15 همبرگر و سیب زمینی اضافه و چندین کیلوگرم شکلات، به بدن خود تزریق می کند.

صبحانه او متشکل از نان سفید، چندین بسته چیپس سیب زمینی و دو لیتر نوشابه است و البته این میزان نیز او را سیر نمی کند! برخی مواد غذایی را که جسیکا در عرض یک روز مصرف می کند، کودکان عادی در عرض یک سال می خورند. به عنوان مثال او در طول روز دو الی سه کیلوگرم شکلات می خورد!


چاق ترین کودک جهان




آخرین باری که جسیکا به پزشک مراجعه کرد، 4 ساله بود و 110 کیلوگرم وزن داشت. اما توصیه های پزشکان نیز برای او کارساز نشد. این دختربچه قادر به دویدن و حتی راه رفتن نیست و با این وزن زیاد فقط می تواند خود را به روی زمین بکشد و استخوان های او به شدت تحت فشار هستند.

مسئله جالب و شاید دردناک این است که جسیکا از ابتدی تولد از هیچ گونه عارضه غیر متداول پزشکی رنج نمی برده و علت چاقی او تنها غفلت والدینش ذکر شده، به طوری که از بدو تولد توجهی به تغذیه این کودک نکرده و اصلا رژیم غذایی او را مورد کنترل قرار نداده اند و جسیکا عادت به خوردن بیش از حد کرده است.

از بدو تولد هر زمان که جسیکا به هر دلیل از جمله دل درد و دلپیچه گریه می کرده، مادر او به تصور گرسنه بودن کودک، یک شیشه شیر به دهان او می گذاشته و بدین ترتیب کودک به غذا خوردن نامتعارف عادت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد