جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

مردی که در 99 سالگی فارغ التحصیل شد

یک مرد اهل ایالت «اورگان» آمریکا که 79 سال قبل دانشگاه را ترک کرده بود در سن 99 سالگی موفق شد مدرک خود را دریافت کند و فارغ التحصیل شود.




مردی که در 99 سالگی فارغ التحصیل شد

«لئو پلاس» 99 ساله که اهل «ردموند» ایالت «اورگان» است در این باره به رسانه‌های رسمی آمریکا خاطرنشان کرد: در سال 1932 میلادی در حالی که تنها یک ترم به فارغ التحصیلی من باقی مانده بود دانشگاه را ترک کردم.

وی یادآور شد: در آن زمان به پیشنهاد یکی از دوستانم و پس از ترک دانشگاه در کاری مشغول شدم که ماهانه 150 دلار دستمزد داشت. در حالی که اگر با مدرک لیسانس از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شدم و به عنوان معلم کار می‌کردم دستمزدم تنها 80 دلار بود. به همین دلیل، طمع کرده و پیشنهاد دوستم را پذیرفتم.

براساس گزارش رسانه‌های رسمی آمریکا این مرد در نهایت پس از 79 سال و در سن 99 سالگی موفق به دریافت مدرک لیسانس خود از دانشگاه ایالت «اورگان» شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد