جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

سخنان جالب معمر قذافی، دیکتاتور لیبی!

سخنان زیبای معمر قذافی، دیکتاتور لیبی
اگر بخاطر برق نبود، مجبور بودیم تلویزیون را در تاریکی ببینیم!!! معمر قذافی

سخنان زیبای معمر قذافی، دیکتاتور لیبی

اطاعت کردن از والدین بسیار مهمتر از این است که طبق گفته آنها عمل کنید!! معمر قذافی


سخنان زیبای معمر قذافی، دیکتاتور لیبی

من تا زمانی که بمیرم یا تا اخر زمانی که خدا به من اجازه زندگی بدهد در لیبی خواهم ماند! معمر قذافی


سخنان زیبای معمر قذافی، دیکتاتور لیبی

یک زن اجازه شرکت در انتخابات را دارد!!! چه آن زن مذکر باشد چه مونث! معمر قذافی

سخنان زیبای معمر قذافی، دیکتاتور لیبی
من مثل دیکتاتور هایی که فیس بوک را میبندند (فیلتر میکنند) نیستم! من فقط کسی که وارد حسابش (در فیس بوک) شود را زندانی میکنم! معمر قذافی

سخنان زیبای معمر قذافی، دیکتاتور لیبی
هرجور که میخواهید تظاهرات کنید، فقط وارد خیابان ها و میدان ها نشوید!! معمر قذافی

 این حرف های به ظاهر شبیه شوخی باید بدونید که شوخی نیستن و همگی از سخنرانی های معمر قذافی گرفته شدن!


www.manam-minevisam.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد