جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

دستی که هیچ وقت پایین نمیاد!

این اقایی که تو تصویر میبینید هندو هست و تو هند هم زندگی میکنه! ایشون برای اینکه یه هندوی متفاوت باشه، دست راست خودشو به مدت 38 سال بالا نگه داشت!!! در حال حاظر دست راستش همونجوی ثابت مونده دیگه!!

از شاهکارای دیگه ایشون اینه که اصلا حموم هم نمیره!!!


هندویی متفاوت

تا سال 1970 عمار بهاراتی یک مرد عادی بود که زندگی معمولی با یک همسر و سه فرزند داشت تا اینکه یک روز صبح که از خواب بیدار شد تصمیم به ترک همه چیز گرفت و زندگی اش را وقف خدمت به شیوا، خدای هندوها کرد! اما پس از سه سال فهمید هنوز هم وابستگی هایی به زندگی و لذت های آن دارد و برای رهاسازی خویش بازوی دست خود را بالا نگه داشت و همچنان پس از 38 سال بازوی خود را بالا نگه داشته است و حتی اگر خودش هم بخواهد نمی تواند دستش را پایین بیاورد و نیز نمی تواند استفاده ای از دستش بکند.

برخی می گویند وی به خاطر جنگ هایی که در سراسر جهان رخ می دهد دستش را به نشانه ی صلح و آرامش بالا برده است.


هندویی متفاوت


این کار وی باعث شده عمار مریدانی نیز پیدا کند. مریدان وی دستان راستشان را برای هفت، سیزده و یا حتی بیست و پنج سال بالا نگه داشته اند!

آنها ادعا کرده اند این کار صرفا یک عمل جسمی نیست و با رنج و درد فراوانی همراه بوده است. بهاراتی نیز می گوید این کار درد طولانی و فراوانی برایش به همرا داشته است. به همین دلیل هم بازویش کاملا لاغر است و در حالت عجیبی قرار گرفته است.

در انتهای این بازوی بالا نگه داشته ناخن هایی را می توانید ببینید که به دلیل گرفته نشدن بلند شده و در هم پیچیده اند!


www.manam-minevisam.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد