نوعی دیگر از جنگ اما بدون توپ و تانک و
خونریزی ولی بسیار شدید بر اساس خلاقیت، هوش با جنبه هایی از شوخی و
بامزگی در میان شرکت های بزرگ در جریان است. این جنگ، جنگ تبلیغاتی نام
دارد که در این نوشته به نمونه هایی از آن اشاره خواهم کرد :
نیکون در برابر لومیکس
نیکون ( Nikon تلفظ صحیح : نایکان ) :
شرکت تولیدی دوربین های عکاسی دیجیتالی نیکون در تبلیغ محصول جدید خود با
امکان تشخیص چهره به صورت خودکار، از این تبلیغ استفاده کرده است :
"نیکون - تمرکز بر چهره" مهم نیست چهره ی ارواح باشد یا انسان، اسکلت، یا آدم های فضول... نیکون همه را تشخیص می دهد.

لومیکس
( Lumix ) : رقیب نیکون، تبلیغ زیر را با این موضوع منتشر کرده است :
لومیکس صورت هایی را که هنوز به دنیا نیامده اند را هم تشخیص می دهد!
هههههههه....


خیلی باحل بود مخصوصا نوشابه ها....
آرری
باحاله خیییلی