جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

نام خلیج همیشه فارس بر روی مدال سربازان آمریکا




www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


در مدالی که به پاس خدمت در منطقه به نظامیان آمریکایی اهدا می‌شود، رسما نام خلیج همیشگی فارس به عنوان منطقه خدمتی نظامیان برگزیده درج شده است.
خلیج فارس همیشه نامی بوده است که همواره از سوی معتبرترین منایع رسمی در تمامی دوران‌های تاریخی مورد تصریح قرار گرفته است.

نکته جالب این جا است که که در تمامی منابع رسمی دولتی و نظامی آمریکا بر درستی نام خلیج فارس صحه گذاشته شده است


نظرات 3 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 19:25 http://www.simafun.ir

سلام
من مدیر سایت سیما فان هستم .
خواستم با شما تبادل لینک کنم . منو با نام عکس های زیبا لینک کنید .
لطفا بعد خبر بدین من هم شمارو لینک کنم .
باتشکر سیما فان.

سمیرا شنبه 21 آبان 1390 ساعت 07:47 http://seraphic.blogsky.com

خدارو شکر...خوشحالم ....

نازگل سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 00:44

مرسی ازشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد