جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

شگفت انگیزترین عکس های رادیولوژی از بدن انسان

گاهی به برخی از شگفت انگیزترین عکس های رادیولوژی افرادی که از درد ناشی از میخ، سوزن یا حتی بطری در بدن شان رنج می بردند بر میخوریم. اگر تحمل دیدن این عکس ها را دارید…


عکس رادیولوژی که قیچی جراحی ۱۷ سانتی متری را در شکم پت اسکینر ۶۹ ساله در ۲۰ آوریل سال ۲۰۰۴ در سیدنی استرالیا نشان می دهد. خانم اسکینر در ماه می سال ۲۰۰۱ در بیمارستان سنت جورج سیدنی تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از عمل هنوز از درد شدید شکم رنج می برد و ۱۸ ماه بعد با اصرار وی برای گرفتن عکس رادیولوژی، پزشکان از وجود قیچی در شکم وی آگاه شدند.



این عکس که در ۲۴ آوریل سال ۲۰۰۹ منتشر شد جمجمه چن لیو را نشان می دهد که جسدش در یکم نوامبر سال ۲۰۰۹ در جنوب سیدنی پیدا شد. جسد وی که هدف شلیک تفنگ میخی قرار گرفته بود، در زمان کشف به شدت تجزیه شده بود.



در این تصویر دکتر عکس رادیولوژی از بطری در شکم محمد یوسف در هفتم ژوئن سال ۲۰۰۷ را نشان می دهد. سارقان در مواجهه با یوسف ۳۰ ساله، زمانیکه با مقاومت وی روبرو می شوند بطری را از مقعد وارد بدن وی می کنند.



این تصویر که توسط ریاست مرکز کیفری السالوادور تهیه شده، متعلق به یکی از چهار زندانی یکی از زندان های این منطقه با حداکثر امنیت است. این عکس تلفن همراه را در روده هر چهار زندانی این زندان نشان می دهد.



در این عکس به روز شده، تصویر از زن چینی ۲۹ ساله ای به نام لو کویفن گرفته شده که سوزن های درون بدن وی را به نمایش گذاشته است. جراحان چینی قصد دارند ۲۳ سوزنی که توسط پدربزرگ و مادربزرگ لو زیر پوست وی گنجانده شده را خارج کنند. به گفته مسئولان بیمارستان، این سوزن ها با هدف کشتن لو در بدن وی فرو شده تا شاید یک نوزاد پسر جایگزین او شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 22:52

واقعا دل میخواست دیدنشون ولی جالب بودن، مرسییی

خواهش میکنم سارا خانم
ممنون سر میزنین

نازگل جمعه 22 مهر 1390 ساعت 01:05 http://khoneyenazgol. blogfa.com

ناراحت کننده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد