جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

افرادی که ناپدید شدند و هیچگاه دیده نشدند!


در این مقاله، به برسی افراد میپردازیم که گاهاً جلوی چشم چندین نفر ناپدید شدند و هیچگاه کسی موفق به پیدا کردن آنها نشد!



حتما بخونین


جالبه




1- جرالد پاتر، مسافری که هرگز پیدا نشد!


29 جون 1968 بود که هواپیمایی با23 مسافر به سمت دالاس - تگزاس شروع به پرواز کرد.
جرالد پاتر یکی از مسافران این هواپیما بود که برای رفتن به دستشویی به سمت دُم هواپیما حرکت کرد (در این زمان، هواپیما در هوای ایالت میسوری قرار داشت). زمانی که به سمت دستشویی در حرکت بود، همسرش برگشت و آقای پاتر را در راهروی هواپیما و در حال صحبت با رئیس خود دید؛ بعد از اطمینان دوباره برگشت تا از مناظر زیبای هوایی لذت ببرد؛ این آخرین باری بود که او همسرش را دید! نه تنها او، بلکه هیچ شخص دیگری موفق به دیدن او نشدند.... نه زنده، و نه مُرده!

چند دقیقه بعد از اینکه آقای پاتر از صندلی اش بلند شد و بعد از گفتگو با رئیسش به سمت دستشویی رفت، هواپیما لرزشی کوتاه مدت را تجربه کرد، این لرزش به قدری کم بود که کسی به آن اهمیتی نداد.


موقعی که خانم پاتر احساس کرد همسرش مدت خیلی زیادی صندلی خود را ترک کرده و هنوز باز نگشته، به مهماندار هواپیما موضوع را اطلاع داده و از او میخواهد قسمت دستشویی را بازدید کند؛ در همین لحظه بود که خلبان متوجه میشود یکی از درب های خروجی عقب هواپیما باز است، به همین دلیل کمک خلبان را برای برسی موضوع به عقب هواپیما میفرستد.
در این لحظات بود که به نظر همگان، آقای پاتر جداً گم شده بود!!
کمک خلبان برای بازدید موضوع درب و بحث گم شدن آقای پاتر به عقب هواپیما میرود و متوجه میشود زنجیری که برای نگه داشتن درب عقب هواپیما از آن استفاده میشده پاره شده! او این موضوع را به خلبان گفته و گزارش میدهد که احتمالا آقای پاتر به درب تکیه داده و درب باز شده و آقای پاتر از هواپیما به بیرون پرت شده!
در گزارشی که بعدها منتشر شد به این موضوع اشاره شد که درب های هواپیما مجهز به دستگیره های سنگینی هستند که برای باز شدن درب باید 180درجه کامل شرخیده شود... با پیش آمدن این موضوع، احتمال افتادن آقای پاتر منتفی شد!


نکته جالب این است که با اینکه احتمال سقوط وجود نداشت، ولی گروه های نجات همه مسیرهای هواپیما، از لحظه پرواز تا انتهای آن را کنترل کردند.... حتی جنازه آقای پاتر هم پیدا نشد و تا این لحظه از سرنوشت او کسی خبر ندارد!!!


2- دیوید لنگ، مردی که جلوی دیدگان 5 شاهد ناپدید شد!!


دیوید لنگ کشاورزی موفق در آمریکا بود که روزی جلوی مزرعه خود در حال راه رفتن بود.... دو فرزندش در جلوی او در حال بازی بودند و همسرش و تعدادی از مهمانان بیرون بودند، آقای دیوید لنگ به مهمانان لبخندی زد و به سوی آنها حرکت کرد... ولی هیچگاه به مقصد خود نرسید!
درو اقع بعد از اینکه او چند قدم به سمت مهمانان برداشت، جلوی چشم همگان ناگهان به شگل کامل ناپدید شد!!! بعد از ناپدید شدنش، همسرش به سرعت به سمت مکانی که او ناپدید شد دوید ولی هیچ اثری از او باقی نمانده بود!


تمامی آن روز و صبح روز بعد، گروه های مختلفی برای بازدید آمده تا موضوع را برسی کنند ولی هیچ مدرکی پیدا نمیشد؛ حتی کارشناسانی برای برسی اینکه شاید در اطراف چاله و گودالی وجود داشته باشد و آقای لنگ در گودال افتاده باشد، ولی چاله ای هم در کار نبود.
در تمام این مواقع، همسر او کاملا به زنده بودن همسرش امیدوار بود حتی حاضر به گرفتن مراسم مرگ و یا مراسم یادبود هم نشد.


مدت ها از این موضوع گذشت و روزی سارا، دختر دیوید لنگ گریه کنان در محلی که پدرش ناپدید شده بود در حال دویدن بود که مادرش برای برسی موضوع به سمتش میرود... سارا به مادرش گفت که او صدای پدرش که درخواست کمک میکرد را شنیده... او گفت که صدای پدرش در حالتی مانند شکنجه شدن بود... خانم لنگ بعد از شنیدن این داستان متوجه میشود علف های خشک، در محلی که همسرش گم شده است یک دایره به قطر 20فیت ایجاد کرده اند...
بعد از مشاهده این علف ها، خانم لنگ به همراه فرزندانش برای همیشه از آن مزرعه رفتند و هیچگاه باز نگشتند!


www.manam-minevisam.blogsky.com

نظرات 4 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 00:28 http://khoneyenazgol.blogfa.com

عجب !

ترنمــــــــــــــــــــــــــــ چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 16:11

نه بابا !!! جدیــــــــــــــــــ؟

فهیم چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 12:36

فرزاد
مطالبت رو از کجا میاری؟ تمامشون درستن؟ حقیقت دارن؟ توو دنیای الان و پیش از این ،بالایی ها، اونایی که دنیا رو دستشون میچرخه هر اتفاق غیر ممکنی رو ممکن میکردن حتی با صحنه سازی و ...
میخوام بدونم چرا صفحه وبت حاوی این مطالب و عنوانه؟ چقد صحت داره فرزاد؟

بعضی مطالب هستن که به سایت ها و دایره المعارف خارجی ارجاع داده میشن
اونا تا حدودی میشه گفت صحیح باشن
البته خودت میدونی تو دنیای مجازی مطلب براحتی شیوع پیدا میکنه و پخش میشه
و کمتر کسی از صحت اون خبر داره

عماد جمعه 6 دی 1392 ساعت 20:59

سلام ممنون از این داستاناتون من میتونم بگم اینا واقعییت داره و کسانی که علاقمن به این داستان ای واقعی هستند میتونن تو کتاب عجیب تر از علم مشاهده کنن من این کتابو تو کتابخانه مدرسمون یافتم.که واسه سال1370 بود.. /////توجه/////توجه////

مرسی از یادآوری و راهنمایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد