جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

تصویری که مادر بزرگ را شفا داد !

http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/100370.jpg

یک پیرزن آمریکایی مبتلا به بیماری آلزایمر پس از دریافت عکسی از همسرش که67 سال قبل برای او پست شده بود بخشی از خاطرات گذشته خود را به یاد آورد.


 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، شوهر این زن با نام "گلن آدریانس" که در 26 می سال میلادی گذشته از دنیا رفته زمانی که در سال 1944 در نیروی دریایی آمریکا خدمت می کرد عکسی را برای همسر خود که در آن زمان دو سال از ازدواج شان می گذشت پست کرده بود اما این عکس تا هفته گذشته به دست "ویلبرت" نرسیده بود .

این در حالی است که ویلبرت به بیمار فراموشی مبتلا است و حتی دختر خود را نیز نمی شناسد. در هفته گذشته خانواده این زن تماسی را از بالاتیمور، مکانی که سالها قبل در آن زندگی می کردند دریافت کردند اما این تماس تلفنی از سوی دوستان و یا بستگان نبود بلکه فرد تماس گیرنده از اداره پست این شهر با خانواه "آدریانس" تماس گرفته بود.

گلن آدریانس در میان همقطاران خود در سال 1944 میلادی

اداره پست شهر بالتیمور درست زمانی با خانواده این پیرزن تماس گرفت که با نود و دومین سالگرد تولد گلن آدریانس همزمان بود.

نامه حاوی این عکس در نزد خانواده ای بود که به دلیل اشتغال پدر این خانواده در اداره پست وی تصمیم می گیرد تا نامه را به صاحب اصلی وی برگرداند. هنوزعلت تاخیر 67 ساله در تحویل این نامه حاوی عکس به ساحب آن مشخص نیست.

این نامه حاوی عکسی از گلن است که آن را در کلاس آموزشی خود در آیداهو زمانیکه آموزش هاهی نظامی خود را پشت سر می گذاشت گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد