جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

از نسل میمون هستیم یا ادم؟

http://www.1doost.com/Files/Posts/Thumbs/77/4468.jpg


روزی دختر کوچولویی از مادرش پرسید:

’مامان؟ نژاد انسان ها از کجا آمده اند؟

مادر جواب داد:

‘خداوند آدم و حوا را خلق کرد. اون ها بچه دار شدند و این جوری نژاد انسان ها به وجود اومد.’

دو روز بعد دخترک همین سوال رو از پدرش پرسید. پدرش پاسخ داد:

‘خیلی سال پیش میمون ها تکامل یافتند و نژاد انسان ها پدید اومد.’

دختر کوچولو که گیج شده بود نزد مادرش رفت و گفت:

‘مامان؟ تو گفتی خدا انسان ها رو آفرید ولی بابا میگه انسان ها تکامل یافته میمون ها هستند. من که نمی فهمم!’

مادرش گفت:

‘عزیز دلم خیلی ساده است. من بهت در مورد خانواده خودم گفتم و بابات در مورد خانواده خودش!!!’

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد