جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

میدونی اسمت به زبان بلبلی چی میشه

سایتی که آدرسش رو براتون نوشتم نتیجه مدتها کار علمی و عملی چند پرنده شناسه که تونستن تن صدا و آوای بلبلها رو رمز گشایی کنن.

با این ابتکار جدید شما میتونید متوجه بشید که معادل اسم شما به زبان بلبل ها چی میشه!

برای این کار به سایت زیر برید و به این صورت عمل کنید: اسمتون رو به صورت فینگلیش بنویسید و دکمه ترانسلیت رو بزنید.

www.nightingale-song.com

نوای زیبایی که می شنوید آوائیه که یه بلبل برای صدا کردن اسم شما استفاده می کنه. چقدر جذاب و زیباست، خصوصا بعضی از اسمها که در زبان پارسی خوش آهنگ و زیبا هستند، به زبان بلبل ها هم بسیار آهنگین و گوشنوازند.

می تونید همین الان امتحان کنید و در صورت علاقه، صدای مورد نظر رو دانلود کرده و به عنوان زنگ اس ام اس یا زنگ گوشی موبایلتون استفاده کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 23:49

این مطلب کاملا دروغه
ما یه بلبل اهلی داریم که در جواب سوت زدن معمولی هم اواز میخونه و جواب میده من به این سایتا رفتم و معادل به قول خودش زبون بلبها رو برای چند جمله گرسنمه دوستت دارم و ... گرفتم اما وقتی براش پخششون کردم اصلا توجه نمیکرد اصلا انگار که متوجه نشده
محل نمیذاشت
شاید به زبون ‍ژاپنیه که پرنده های ایرونی نمیفهمن

شایدم حق با شماست
وظیفه ما اطلاع رسانی بود
صحت و سقم خبر بر عهده بیننده
-----------------
ممنون نظر دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد