جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

دلنوشته های شخص

روزی حضرت موسی (ع) از خدا پرسید: ای خدا، اگه تو مثل ماها انسان بودی، چیکار میکردی که دل خدا رو شاد کنی؟
خدا در جوابش گفت: اگه من انسان بودم، میرفتم دنبال مردمی میگشتم که مشکل دارن، سعی میکردم تا مشکلشونو حل کنم، با این کارم اول دل خدا رو شاد میکردم، بعدش دل اون بنده ی خدا و آخر هم دل خودمو...


دل بنده ای رو شاد کردن از هزاران هزار نماز و روزه و عبادت بالاتر است

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

در همینجا از کلیه عزیزان و دوستانی که به اینجانب لطف و مرحمت داشته و به این وبلاگ عنایت داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم

از نظرات شما بسیار ممنون

امیدوارم مطالب مورد پسند عزیزان واقع شده باشه


نظرات 2 + ارسال نظر
شبح پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 19:43 http://khodayana.blogfa.com

سلام دوست عزیز. من باب احترام و عرض ادب و طول ارادت خدمت رسیدم.
وبلاگ زیبایی است. مخصوصا نقل ها و روایت ها و دلنوشته ها
همیشه پیروز باشی

شبح پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 19:44 http://khodayana.blogfa.com

من بهادرم.
اینو تایید نزنیااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد