جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

آرم خودرو های معروف نشانگر چیست؟

بی.ام.و (B.M.W):

دایره بی.ام.و ، یک ملخ خوش فرم در حال چرخش هواپیماست و رنگ ابی آن ، یادآور آسمان ها می باشد. گفتنی است شرکت بی.ام.و ، موتورهای هواپیماهای جنگی را نیز می سازد.

آئودی (Audi):

چهار حلقه ارم آئودی ، نمایانگر چهار شرکت کنسرسیم اتویونیون است که با ادغام در یکدیگر ، این شرکت را بنا نهاده اند. آئودی در زبان لاتین یعنی «بشنو» که بعد از جنگ جهانی دوم ، این کلمه از زبان آلمانی حذف شد و دوباره در سال 1965 در محافل آلمانی ظاهر شد.

 

فراری (Ferari):

یک اسب بلند شده روی دو پا ، نشان خلبان شجاع ایتالیایی در جنگ جهانی دوم بود. درواقع «فرانسیسکو باراکا» خلبان شجاعی بود که یک تنه حداقل 5 فروند از هواپیماهای دشمن را در زمان جنگ جهان دوم سرنگون کرد و والدینش ، فراری را ترغیب کردند تا نشان پسرشان را روی خودروهای مسابقه ای خود قرار دهند.

 

پژو (Peugeot):

یکی از اولین مدل های پژو به نام مدل شیر شناخته شد که نشان محلی شهر «بلفورد» (محل ساخت مدل مزبور) است و از آن زمان تا حالا ، آرم شیر بر روی خودروهای پژو باقی مانده است.

 

مرسدس (Mercdes):

ستاره سه پر مرسدس بنز ، نشان تسلط آن بر زمین ، دریا و آسمان است. این نشان برای اولین بار بر روی دایملر 1909 دیده شد و ترکیبی از نشان دادن تاج افتخار نیز در سال 1926 که نشان کنونی آن است به نمایش درآمد.

 

 

پورشه (Porshe):

نشان پورشه ، نشان محلی شهر «اشتوتگارت» است. اسب ، علامت مزرعه اشتات و شاخ ها و خطوط مشک و سرخ ، بخشی از نشان سلطنتی پادشاهی «وورتمبرگ» است.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:37

خوبه وقتی فراری زیر پام بیفته میدونم آرمش نشانه چیه.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد