جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

نتایج کشف یک موجود فرازمینی

فارس: از ویژگی‌های این موجود فضایی که دارای اسکلت خزندگان و مغزی انسانی است این است که می‌تواند مدت‌ها در زیر آب زنده باقی بماند.

 


تلویزیون مکزیک به نقل از یک کشاورز مکزیکی خبر داد که وی یک موجود عجیب و به صورت زنده در مزرعه خود پیدا کرده است.

حالا و چند روز پیش دانشمندان پس از دو سال تحقیقات مفصل و تحت شدیدترین تدابیر امنیتی نتایج آزمایشات خود را در یک کنفرانس خبری منتشر کردند.

این موجود کوچک که از نظر اسکلت به خزندگان و به خصوص مارمولک شبیه است به اندازه کف دست انسان است ولی دارای دندان و اسکلت جمجمه شبیه به انسان است و با توجه به خصوصیات بدنی خود قادر است مدت‌ها زیرآب باقی بماند.

نکته جالب در این موجود مغز بزرگ آن است که مخصوصا در عقب سر او بزرگتر است. نتایج ژنتیکی نشان داده که نوع ژن این موجود به هیچ موجود زنده‏ای در کره زمین شباهت ندارد.


کشاورز مکزیکی که این موجود را پیدا کرده بود و از دیدن او وحشت زده شده بود مجبور شد برای کشتن این موجود سه بار به مدت چند ساعت او را در آب غرق کند.


وقتی که این کشاورز این موجود عجیب را مشاهده کرد این موجود که بسیار شبیه به فیلم‌های تخیلی فضایی است برای نجات خود شروع به جویدن بازوی خود کرده بود.


خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند این کشاورز مکزیکی مدتی بعد در یک سانحه رانندگی که منجر به آتش‌سوزی شد با حرارت بسیار زیادی در این سانحه سوخته و کشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد