جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

چگونه از تقلب حریف در بازی‌های دو نفره جلوگیری کنیم

بازی‌های ویدیوئی این روزها به جزئی جدائی‌ناپذیر از زندیگ انسان ها تبدیل شده و در هر صورت هر کدام از ما به طریقی چه از طریق تلفن همراه، کنسول‌های دستی همراه و یا کنسول های بازی خانگی به این بازی‌ها می پردازیم.

استفاده از این بازی‌ها به صورت دو نفره در کنسول‌های خانگی همواره دردسرهایی را برای طرفین به همراه داشته چرا که در این بازی‌ها و وقتی تصویر از وسط به دو نیم تقسیم می‌شود و نوبت جدال رودررو می‌رسد هر دو نفر به راحتی می‌توانند به اصطلاح دست یکدیگر را بخوانند و تقلب کنند.

تصاویر رو در ادامه مطلب ببینید.....

How To Stop The Simplest Form Of Video Game Cheating

این موضوع باعث شده تا کاربرانی که از این مشکل رنج می‌برند به روش های ابداعی روی بیاورند و تصاویری را که مشاهده می‌کنید خلق کرده و در اینترنت به اشتراک بگذارند. در روش اول که احتمالا به گرمازدگی و خشکی کمر نفر پایین صفحه منجر خواهد شد صفحه نمایش تلویزیون با استفاده از چسب و پتو (به مقدار لازم..!) به صورت مساوی بین طرفین تقسیم شده است.

How To Stop The Simplest Form Of Video Game Cheating 1

در روش دوم که کمی با اعمال شاقه کمتر صورت پذیرفته و استانداردتر به نظر می‌آید با استفاده از کارتن‌های بسته‌بندی پست، طرفین صفحه نمایش را به صورت مساوی بین خود تقسیم کرده‌اند. اما به نظر می‌آید باز هم راه‌های تقلب باز است..!

البته مطمئنا خوانندگان ما به استفاده از این روش‌ها روی نخواهند آورد چرا که به نظر می آید با وجود این روش‌ها صرف‌نطر کردن از انجام بازی دو نفره عاقلانه ترین راه باشد. نظر شما چیست؟ آیا شما راه بهتری سراغ دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد